Тимчасове призупинення водопостачання за деякими адресами у період карантину — необхідність, а не забаганка.

Іноді ми отримуємо від вас запитання: “Чому ви відключаєте воду у період карантину? Надаємо роз’яснення з цього приводу.

На період тривання карантину КП “Житомирводоканал” не проводить планових робіт і НЕ ВІДКЛЮЧАЄ ВОДУ. Ми виконуємо ВИНЯТКОВО аварійно-відновлювальні роботи, без проведення яких води у вас апріорі бути не може.

Водопостачання призупиняється, коли:
- на трубопроводі трапився порив. Якщо прориває трубопровід, який постачає воду до вашого будинку, її не буде доти, доки ми не відновимо цілісність трубопроводу або не прокладемо нову ділянку трубопроводу.

- із ладу вийшла засувка. У випадку, якщо стара засувка перестає виконувати свої функції, — вона закривається. Це не дає воді рухатися до вашого будинку. Щоб ви знову були з водою, ми змушені замінити її.

- ремонтуємо водорозбірні колонки. У деяких випадках, щоб відремонтувати водорозбірну колонку, яка вийшла з ладу, ми змушені призупинити водопостачання до будинків, що знаходяться поблизу. Якщо ми цього не зробимо, людям, не підключеним до централізованого водопостачання, не буде звідки набрати води. Для сотень житомирян водорозбірні колонки — єдине джерело водопостачання.

Зверніть увагу, що водопостачання може бути відсутнє через роботи на внутрішньобудинкових мережах, тому, якщо у вас відсутня вода, але ви не знайшли своєї адреси у переліку тих, за якими наші бригади проводять аварійно-відновлювальні роботи, — зателефонуйте Вашій управляючій компанії. Ремонтні роботи на внутрішньобудинкових мережах — це компетенція ВЖРЕПів та ОСББ.

Водночас зауважуємо, що під час карантину працює усього 2 ремонтні бригади, що впливає на оперативність нашої роботи. Просимо віднестися до цього з розумінням! Ми піклуємося про вас і один про одного!