Шановні споживачі
, радимо не накопичувати борги та своєчасно сплачувати Ваші рахунки за комунальні послуги.


Причин виникнення невідповідностей в нарахуваннях може бути декілька:




Передавати показники потрібно з 10-го до 30 (31) числа кожного місяця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку, якщо Ви маєте індивідуальний прилад обліку, але не передали показники, то розрахунки будуть здійснюватись згідно із середнім споживанням за попередні 12 місяців.
Якщо Ви забули, не встигли, не мали змоги передати показники свого лічильника і отримали прогнозовані нарахування, передайте фактичні показники через наш кол-центр і Вам автоматично буде здійснено перерахунок, відповідно до фактичних показників.


В разі, якщо Ви протермінували повірку лічильника, нарахування проводяться відповідно до показників вузла комерційного обліку води. Від показників будинкового лічильника віднімається сума показників квартирних лічильників та лічильників ФОПів, а отримана різниця розподіляється між споживачами, в квартирах яких не встановлено індивідуальний лічильник, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються послугами централізованого водопостачання.
У разі відсутності у квартирі споживача індивідуального лічильника та вузла комерційного обліку води, встановленого у будівлі, її частині (під'їзді) нарахування проводяться за нормами споживання, затвердженими рішенням ВК “ЖМР” № 772 від 21.10.2010 р. “Про затвердження середніх норм витрат та відпуску води абонентам КП “Житомирводоканал”.
Для отримання послуги повірки лічильника житомиряни можуть самостійно обрати підприємство, що має ліцензію провадження метрологічної діяльності, або скористатися послугами КП “Житомирводоканал”. Замовити повірку лічильника можна онлайн https://vodokanal.zt.ua/services/povirka-licilnikiv.

Для оформлення договору реструктуризації боргу, Вам необхідно звернутись до нашого відділу по роботі із боржниками.
