Шановні споживачі☝️, радимо не накопичувати борги та своєчасно сплачувати Ваші рахунки за комунальні послуги.

‼️ Якщо Ви помітили невідповідності в нарахуваннях або у Вас виникли запитання, одразу зателефонуйте на наш кол-центр : (0412) 550 552 або (0800) 752 553 чи зверніться за номером (095) 301 55 17 для з’ясування причин некоректних нарахувань.

Причин виникнення невідповідностей в нарахуваннях може бути декілька:

❓ Зробили помилку при передачі показників.
✅ Якщо Ви передали помилкові показники, зателефонуйте на кол-центр і показники скоригують, відповідно до фактичних показників.

❓ Забули передати показники або зробили це не вчасно.
✅ Якщо у помешканні є квартирні лічильники, то нарахування за використані послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведеня відбуваються на підставі переданих споживачем даних, тобто різниця між поточними та попередніми показаннями множиться на тариф, що вказаний у рахунку-повідомленні.
Передавати показники потрібно з 10-го до 30 (31) числа кожного місяця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку, якщо Ви маєте індивідуальний прилад обліку, але не передали показники, то розрахунки будуть здійснюватись згідно із середнім споживанням за попередні 12 місяців.
Якщо Ви забули, не встигли, не мали змоги передати показники свого лічильника і отримали прогнозовані нарахування, передайте фактичні показники через наш кол-центр і Вам автоматично буде здійснено перерахунок, відповідно до фактичних показників.

❓ Минув термін повірки Вашого лічильника.
✅ Для можливості сплати лише за спожите – лічильники обов’язково мають бути справними, повіреними та опломбованими. Повірку лічильника варто здійснювати раз на 4 роки.
В разі, якщо Ви протермінували повірку лічильника, нарахування проводяться відповідно до показників вузла комерційного обліку води. Від показників будинкового лічильника віднімається сума показників квартирних лічильників та лічильників ФОПів, а отримана різниця розподіляється між споживачами, в квартирах яких не встановлено індивідуальний лічильник, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються послугами централізованого водопостачання.
У разі відсутності у квартирі споживача індивідуального лічильника та вузла комерційного обліку води, встановленого у будівлі, її частині (під'їзді) нарахування проводяться за нормами споживання, затвердженими рішенням ВК “ЖМР” № 772 від 21.10.2010 р. “Про затвердження середніх норм витрат та відпуску води абонентам КП “Житомирводоканал”.
Для отримання послуги повірки лічильника житомиряни можуть самостійно обрати підприємство, що має ліцензію провадження метрологічної діяльності, або скористатися послугами КП “Житомирводоканал”. Замовити повірку лічильника можна онлайн https://vodokanal.zt.ua/services/povirka-licilnikiv.

???? Якщо Ви не маєте фінансової можливості сплатити борг, який все ж таки виник,пропонуємо укласти з нами договір реструктуризації та виплачувати його невеликими, посильними для вашого бюджету, сумами.
Для оформлення договору реструктуризації боргу, Вам необхідно звернутись до нашого відділу по роботі із боржниками.????