Що потрібно знати про повірку лічильника?

Періодична повірка засобів вимірювальної техніки – повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал).

Порядок встановлення міжповірочних інтервалів визначається Кабінетом Міністрів України. Суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку.

Наказом Мінекономрозвитку України від 13.10.2016 № 1747 встановлено, що міжповірочний інтервал для всіх лічильників води становить 4 роки.

Міжповірочний інтервал лічильників води вказується:

- для нових лічильників – у технічному паспорті до лічильника;

- для вже задіяних до розподільчого обліку лічильників води – у свідоцтві, де вказується дата видачі свідоцтва та термін наступної повірки.

У паспорті на новий законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки (лічильник) вказано дату проведення повірки (дата виготовлення) та зазначено міжповірочний інтервал.

На лічильники, які вже проходили повірку, виписується свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки і вказується дата, до якої це свідоцтво діє.

За чий рахунок здійснюється періодична повірка приладів обліку води?

У зв’язку із прийняттям Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, НКРЕКП виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила із них витрати, повязані з обслуговуванням та повіркою індивідуальних приладів обліку води. З 29 листопада 2017 року повірка та ремонт лічильників, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти абонентів.

Як здійснюється нарахування оплати за послуги водопостачання у разі несвоєчасного проведення повірки лічильника?

Відповідно до чинного законодавства повірку лічильників треба провести не пізніше закінчення терміну міжповірочного інтервалу, встановленого для даного лічильника. У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбувається згідно з нормами водоспоживання.

Хто розпломбовує та опломбовує лічильник?

Незалежно від того, де абоненти замовляють послугу повірки лічильника, вони повинні викликати спеціаліста КП “Житомирводоканал” для розпломбування лічильника. Послугу розпломбування лічильника можна замовити за посиланням:

https://vodokanal.zt.ua/services/servis-onlajn-poslug

Де можна замовити послугу повірки лічильника?

Для отримання послуги повірки лічильника житомиряни можуть самостійно обрати підприємство, що має ліцензію провадження метрологічної діяльності, або скористатися послугами КП “Житомирводоканал”: https://vodokanal.zt.ua/services/povirka-licilnikiv

Повірку лічильника холодної води ви можете замовити:
 
1. КП “Житомирводоканал” (послуга проводиться без демонтажу приладу обліку холодної води, а також демонтаж, монтаж, повірка, заміна лічильника та його опломбування)
тел. 520-112, 0800752553, 0674112591, 0952032028
 
2. Державне підприємство “Житомирстандартметрологія” (демонтаж, монтаж самостійно проводить споживач після зняття пломби представником КП “Житомирводоканал” за тел. 0674112591, 0952032028)
тел. 42-47-21, 42-47-23
 
3. Звернутись до іншої спеціалізованої організації, яка має право на виконання даних робіт.