Житомирський водоканал модернізує персональну сторінку користувача. Комунальники обіцяють: оновлений кабінет буде куди інформативнішим, аніж до того. Тут можна зробити проплату, роздрукувати квитанцію, підняти історію розрахунків , а ще — передати покази лічильника не лише за себе, а за бабусю чи дідуся, так як персональний кабінет передбачає ведення кількох акаунтів.
“Попередній кабінет ми зробили дуже простим і малоінформативним. Їм було в певній мірі зручно користуватися, але витягнути з нього всю історію взаємовідносин з водоканалом було неможливо. Зараз ми розширили функціонал нового кабінету і, по суті, в ньому можна буде подивитися все. На перших порах у нас дійсно була певна проблема з реєстрацією. Можна сказати, що так буває завжди, коли міняється білінг на підприємстві. Зараз ця проблема майже вже нівельована”, - зауважує директор водоканалу Андрій Нікітін.
Ще одна новація: персональний кабінет буде працювати не лише для звичайних користувачів, а й для підприємств:
“Ми хочемо мінімізувати наші паперові взаємовідносини з нашими підприємцями і підприємствами. Зробити максимально зручний сервіс для них, тому максимально діджиталізуємо документообіг. На сьогоднішній день, на жаль, ще дуже багато підприємств, яким доводиться приходити на водоканал для того, щоб принести документи, тому ми хочемо зробити єдиний персональний кабінет для кожного підприємства”.
На водоканалі запевняють, що навіть стара версія особистого кабінету була популярною серед житомирян. Насьогодні до нього підключені 8000 користувачів. Не менш затребувані, кажуть комунальники, і інші онлайн сервіси, зокрема інтернет оформлення аналізу води, опломбування та повірка лічильників, розпломбування каналізації та смс-повідомлення про аварії:
“Даний сервіс працює більш, ніж півроку, працює доволі якісно, і кожен, хто хоче отримати повідомлення про те, що незабаром буде відключена вода у зв’язку з будь-якою аварійною ситуацією, може приєднатися до цього сервісу зателефонувавши на основний номер водоканалу 550552 залишивши заявку, щоб на Ваш мобільний телефон надсилали смс про аварію. Це безкоштовна послуга”, - стверджує директор підприємства.
Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=kg1ESiBcUAk