Працівники КП "Житомирводоканал" надають усі види послуг, пов'язані з обслуговуванням лічильників та обліком води. Окремі із них закладено до тарифу, а тому за них абонентам не потрібно доплачувати додаткових коштів. Вартість частини послуг не закладено в тариф, тому ми маємо право надавати їх лише на платній основі.

   Послуги, вартість яких закладена до тарифу (безкоштовні):

Розпломбування
У разі проведення повірки лічильника, яка передбачає його демонтаж, необхідно обов'язково замовити послугу розпломбування лічильника, яку, відповідно до законодавства, можуть здійснювати лише фахівці водоканалу. Прилад обліку води можна демонтувати лише після розпломбування.

Взяття лічильника на абонентський облік

Внесення інформації в білінгову систему

Контрольне зняття показників
У випадку, якщо ви тривалий час не передавали показники приладів обліку, не проживали у квартирі, або у вас виникли розбіжності у переданих показниках та у рахунках, вам необхідно здійснити контрольне зняття показників ваших лічильників для уникнення непорозумінь щодо нарахувань за спожиту воду. Заявку на замовлення послуги можна залишити, зателефонувавши на номер: 0 800 752 553.

Перерахунок за спожиті послуги
Задля того, аби ми мали змогу здійснювати коректні нарахування, необхідно передавати показники приладів обліку води щомісяця: з 10 числа по останній день місяця. Про сервіси для передачі даних приладів обліку можна дізнатися, перейшовши за посиланням: https://vodokanal.zt.ua/news/pokazniki-licilnika-ak-de-i-koli-ih-peredavatiУ випадку, якщо ви не передали показники лічильника, відповідно до чинного законодавства і розроблених методик здійснюється автоматичне нарахування обсягів спожитої води. Щоб здійснити перерахунок за спожиті послуги — зателефонуйте на номер: 0 800 752 553.

Послуги, вартість яких не закладена до тарифу (платні):

Демонтаж, монтаж, заміна і повірка лічильника
Відповідно до ст.17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці. Серед таких засобів — прилади обліку води.

Для лічильників води встановлено міжповірочний інтервал – 4 роки. У випадку, якщо лічильник експлуатується понад 10 років, є велика ймовірність, що державну повірку він може не пройти. У таких випадках ми рекомендуємо замінити прилад обліку води.

Придбання та первинне встановлення нового лічильника відбувається за рахунок коштів споживача, 
бо ця послуга не є складовою тарифу на холодне водопостачання та водовідведення. Після опломбування, квартирні засоби обліку беруться КП "Житомирводоканалом" на абонентський облік. Замовити вищезгадані послуги можна на нашому сайті у відповідних розділах "Встановлення лічильника" та "Повірка лічильника".

З 1 травня наше підприємство надаватиме послугу повірки приладів обліку води без демонтажу, безпосередньо на місці їх експлуатації.

Опломбування лічильника
Опломбування лічильника — це обов'язкова процедура після встановлення нового приладу обліку, його заміни або повторного встановлення після повірки. Тільки опломбовані лічильники вважаються введеними в експлуатацію, і їх дані можуть прийматися для розрахунків. Наявність пломби підтверджує, що в роботу лічильника ніхто не втручався.

З вартістю послуг ви можете ознайомитись у розділі "Сервіс онлайн послуг" за посиланням: https://vodokanal.zt.ua/services/vartist-poslug.