33 працівника КП “Житомирводоканал” пройшли тренінг “Правила професійної розмови. Вміння переконувати. Впевнене спілкування”. Під час тренінгу працівники загального відділу, відділу по роботі з фізичними особами, кол-центру, відділу з ремонту та експлуатації водопровідних і каналізаційних мереж відпрацьовували навички міжособистісного спілкування. Працівники водоканалу, які безпосередньо спілкуються з абонентами, вчилися ефективно доносити до клієнтів інформацію та поглиблювали навички телефонного етикету.


Начальник кол-центру КП “Житомирводоканал” Сергій Березун, наголосив, що основною метою подібних заходів, які проводяться на підприємстві, є покращення ефективності комунікації між працівниками водоканалу та абонентами: “Цьогоріч ми проводимо уже другий такий тренінг. На них наші працівники відточують навички професійної розмови, впевненого спілкування та вміння переконувати. Ми хочемо, щоб нашим абонентам було легко взаємодіяти із нами”.


Учасники тренінгу залишились задоволені форматом заходу. Інженер загального відділу Оксана Степаненко, зауважила, що у ході цікавого тренінгу отримала багато корисної інформації: “Ми отримали інформацію, корисну з точки зору її практичного використання. Я ознайомилась із новими техніками аргументації, дізналася більше про можливі способи виходу із конфліктних ситуацій. Переконана, що це знадобиться мені у моїй роботі”.